Články :: Interviews

Čím jste se inspirovali při tvoření Dark Messiah? Nějakým filmem, hrou či známou knihou? Skutečně vidím jakousi podobnost s KOTOR Jedi Academy?

Raphael Colantonio: Co se vzhledu týče, přitahuje nás Temný a realistický styl. Takže nás očividně inspirovala trilogie Pán Prstenů: byla jednou z prvních, kdo do fantasy vesmíru vnesl skutečně realistické pojetí, což jsme chtěli udělat i my. Také jsme se snažili vytvořit věrohodné prostředí, ze kterého jde vycítit, že tam lidé skutečně žijí. Máme moc rádi hry, které se snaží simulovat svět, namísto herního světa složeného z mdlých oblastí naplněných příšerami.

 

Je Leannina role podobná roli Alyx z Half-Life 2? Je to objekt lásky nebo možná bojová NPC?

Raphael: O herní zápletce toho moc říct nemůžeme, ale můžu prozradit, že Leanna vám skutečně pomůže v plnění vašich úkolů. Ale také jí budete muset chránit a někdy i pomáhat…

 

Budou hráči moci jezdit na koni, jak bylo naznačeno z jednoho klipu na GameSpot?

Raphael: Ne tak docela. Na koni jedete na samém začátku hry, ale nemůžete jej ovládat.

 

Spousta lidí zakusilo pomalou hru v singleplayerovém demu – jak moc si věříte v úpravách konečné verze?

Raphael: Od vydání dema jsme na hře hodně pracovali a opravili jsme spoustu problémů, které s ním lidé měli. Také jsme udělali spoustu optimalizací, takže bych řekl, že většina potíží už byla odstraněna.

 

Povedlo se vám do hry převést každou myšlenku, kterou jste měli, nebo jste museli něco zahodit třeba kvůli nedostatku času či proto, že to bylo nemožné? Pokud ano, co přesně?

Raphael: Konečná hra se velmi podobná počátečním vizím, co se povahy zážitku týče: od začátku jsme měli na mysli tento multiplayerový styl, boj zblízka z pohledu první osoby a vysoce simulované prostředí (zejména způsob, jakým AI na své prostředí reaguje, a způsob, jak je možné manipulovat s různými bytostmi). Intenzivní použití fyziky přišlo později, to když jsme si uvědomili, jak mocný engine v rukou máme. Později jsme také upravili rytmus soubojů, když se ukázalo, že některé souboje jsou příliš dlouhé. To jediné, co jsme vyškrtli, byl jen nějaký příbuzný obsah, ale nic důležitého, na co bych si teď vzpomněl – tedy až na obchody, které se s tempem hry příliš neslučovaly.

 

Co bylo během vyvíjení hry nejzábavnější? Pamatujete si na něco konkrétního, na co nikdy nezapomenete?

Raphael: Jasně si vybavuji, jak jsme tvořili ledový povrch, aby na něm orkové klouzali. Myslím, že tehdy jsme si uvědomili, že děláme dobře, když se pokoušíme vytvořit svět, kde je všechno možné. To byla skutečně zábava. Také úplně poprvé, kdy na řadu přišla mechanika soubojů, to jsme si uvědomili, že to celé bude zábavné a jedinečné!

 

Jak Arkane spolupracovalo s Kuju? Byli jste v kontaktu s Nivalem, který vyvinul HoMM5?

Raphael: Většina procesů probíhala přes Ubisoft. Co se MP týče, poskytli jsme jim zpětnou vazbu, nějaké přínosné materiály a podporu.

S Nivalem jsme v kontaktu nebyli, protože obě hry jsou skutečně rozdílné, takže sdílení nápadů nebylo v tomto ohledu naší prioritou.

 

Sledujete, co o hře na fórech Ubisoftu a jinde píší fanoušci?

Raphael: Ano, jistě, tomu věnujeme velkou pozornost. Také nás velice zajímalo a nadchlo, co lidé udělali při modifikování dema. Na YouTube jsme pak viděli spoustu bláznivých videí…

 

Co budete dělat po vydání Dark Messiah? Mělo by Arkane zájem na tvoření Might and Magic X?

Raphael: To se ještě musí rozhodnout…

Menuup
GameFan.cz

Anketa:

Za koho hrajete v multiplayeru DM?
Assassin (vrah)
Pruh 36.2%
Archer (lukostřelec)
Pruh 16.0%
Mage (mág)
Pruh 16.4%
Priest (kněz)
Pruh 10.9%
Warrior (válečník)
Pruh 20.6%
Celkem hlasovalo: 4831

 

GameShop:

 

Odkazy:

ABCgames.cz - hry, cheaty, trainery, návody, preklady, cd obaly, wallpapery, screenshoty, download
starcraftcz.com

Ikonka SW
Heroes Centrum

 

Menudiwn

 

Mág

(   )
Copyright © 2006 Jata, HotGames.cz | XHTML 1.1 Valid | CSS Valid | Far Cry 5
Might and Magic, Dark Messiah, Ubisoft and the Ubisoft logo are trademarks of Ubisoft Entertainment in the U.S. and/or other countries. Developed by Arkane Studios and Floodgate Entertainment. Valve, Half-Life, and Source are trademarks or registred trademarks of Valve Corporation in the U.S. and/or other countries.